Het aftellen is begonnen 🇸🇮 🇭🇷

5 september 2022 - Heusden, België

Vrij onverwacht en redelijk kort dag, zijn er nu toch reisplannen en we kijken er naar uit, zoveel is zeker!

Het was even zoeken en overleggen wat we zouden doen en waar we zouden heen trekken. Geen exotische stranden, onderwateravonturen, trekkings in het hooggebergte...wel een road trip wordt het dit jaar. Niet zo heel ver weg en toch onbekend terrein. Hoog tijd dus om met de voorbereidingen te starten. Dit betekent meteen ook de start van de vakantie ...  want tijdens die voorbereiding ben ik eigenlijk al een beetje op reis ... alles kan nog, een blanco blad dat nog helemaal volgeschreven kan en mag worden. Heel spannend allemaal ... het wordt in elk geval een combi van natuur, avontuur, actie en cultuur waarbij we vooral de tijd zullen nemen om te genieten en even te ontsnappen aan de ratrace.

Ons motto voor deze reis  : niets moet ... alles kan! En meer dan ooit zijn we ons bewust  :

It's about the journey and not just about the destination .... so true

De countdown is alvast begonnen, nog xxx keer slapen, want zelfs de exacte vertrekdatum ligt nog niet vast, we vetrekken wanneer we er klaar voor zijn