Dit was het dan...

28 april 2018 - Rangoon, Myanmar

2 weken er even tussenuit & volledig ontstressed  terugkeren

Trouwens, ik heb vernomen dat de Buffalo’s dringend mijn steun nodig hebben, willen ze een Europees ticket hebben volgend seizoen 😁. Blijkbaar brengen ze er niet al te veel van terecht wanneer ik niet in de buurt ben... niet getreurd, voor de match van zondag ben ik op’t appel  🔵⚪️

Het afscheid in Bagan was zoals steeds, emotioneel...ik heb dan ook beloofd : I’ll be back one day 😃....en gelijktijdig is het regenseizoen begonnen

Het bijhouden van een blog was een nieuwe ervaring, en al jullie positieve en leuke reacties hebben mij heel veel plezier gedaan en gestimuleerd om hiermee door te gaan. Een perfecte manier om indrukken en ervaringen te delen. Voor mij zijn  het in elk geval blijvende herinneringen die ik mij hierdoor jaren later nog zal kunnen voor de geest halen.

Een aantal gebeurtenissen kwamen echter niet aan bod, ik heb ze nochtans bijgehouden omdat ik ze bijzonder en/of grappig vond. Ze kunnen  stuk voor stuk in de toekomst onderwerp zijn van een leuke babbel of als titels van  een Suske & Wiske album, een thriller of een stationsromannetje  doorgaan 😉

De rochelende buschauffeur
De knikkende joden
De verstekeling
Flirt met een monnik

Ook heb ik nog enkele foto’s als afsluiter toegevoegd.... ze horen nergens echt thuis maar ik vond ze wel het trekken en bewaren waard 👌

1. Fran:
    28 april 2018
    Het was inderdad heel plezant om te kunnen volgen!
  2. Marc De Gusseme:
    28 april 2018
    Met veel plezier gelezen/gevolgd !
  3. Marieke Debruyne:
    28 april 2018
    Het was ook voor ons leuk om te lezen. Trots op het schrijverstalent van mijn nichtje. Welkom back. Maar wat mij betreft mogen de buffalo's voortdoen zoals ze de voorbije weken bezig waren. Dat is goed voor club Brugge 😉😊
  4. Noël:
    28 april 2018
    Fijn dat je van je reis genoten hebt.
  5. Debruynejosee:
    28 april 2018
    Het waren leuke reisverhalen ik heb er van genoten, proficiat met uw schrijverstalent Patsy, maar dat wist ik al.
  6. Debruynejosee:
    28 april 2018
    Het waren leuke verhalen,plezierig om te volgen en proficiat met je schrijvers talent, maar dat wist ik al. En nu , kom behouden en gezond teru thuis waar we allen( appelkes inbegrepen) op je wachten.😁
  7. Nadine:
    28 april 2018
    Je hebt duidelijk van de reis genoten en ik van je leuke verhalen met een vleugje humor geschreven. Eigenlijk ben ik al die dagen een beetje met je meegereisd. Ik wens je een veilige terugvlucht naar huis waar de Buffalo's al zitten de wachten....
  8. Nadine:
    28 april 2018
    Je hebt duidelijk van je reis genoten en ik van je leuke verhalen met een vleugje humor geschreven. Eigenlijk ben ik al die dagen een beetje met je meegereisd. Ik wens je alvast een veilige terugvlucht naar huis.
  9. Diane:
    28 april 2018
    Mee genoten van op apstand. Ook blij dat we af en toe via messenger mekaar hebben kunnen bellen en zien.... veilige terugreis, en tot gauw xxx zo trots op zij zus!!
  10. Veerle U:
    28 april 2018
    Je reisverhalen hadden nig veel uitgebreider en frequenter mogen zijn!
    Zo leuk om te lezen!
  11. Caroline Snoeck:
    29 april 2018
    super leuk om te lezen en te volgen !
  12. Rania:
    29 april 2018
    Was echt leuk om te lezen!
    Ik kon me sommige zaken levendig voorstellen ;-)
  13. Martine Vermeulen:
    29 april 2018
    Ik heb genoten van jouw reisverhaal!
    Inderdaad een mooi document om later nog eens door te nemen en alles zal weer levendig in gedachten komen!
  14. Christine pire:
    30 april 2018
    Ik zal ze missen, je verhalen...xx
  15. Wim Rademaker:
    12 mei 2018
    Geweldig leuk geschreven. Vandaag vlieg ik er heen en ben benieuwd👍🏻
  16. Belinda:
    29 mei 2018
    Super geschreven Patsy ,
    Ik reis voor een stukje met je mee!
    Maar of dat me goesting heeft om nn sjakoske en stilletto s te ruilen voor rugzak en sletsen? ... Laat me er even over nadenken👜👠😊😊