Magnificent Birma

8 april 2018 - Heusden, België

Het vertrek is gepland op 15 april, voor de 7° maal naar Myanmar.

Een kort verblijf van 2 weken, waar ik enkel tijd zal maken om een trekking te maken in de nog min- of meer authentieke omgeving van Hsipaw en aansluitend  vrienden te bezoeken in het schitterende Pagan.

De tijd even stoppen, herbronnen, een rustpauze in rush van het dagelijks leven.

1. Silke boone:
    nog 1 weekje te gaan hier en dan vlieg jij erheen 😉
  2. Vivi:
    8 april 2018
    Fijn Patsy, ik wens jou 'n fijne rustpauze, weg uit de dagelijkse routine hier. Veilige trip xx
  3. Mingma:
    8 april 2018
    Ik wens je alvast een prachtige reis Patsy🤗 geniet ervan 😊😉
  4. Debruynejosee:
    8 april 2018
    Geniet van je verblijf in Birma Patsy, de appelkes en ik kijken uit naar je reisverslag!!!
  5. Tante Marcelle:
    8 april 2018
    Wij wensen you het allerbeste en geniet er van !! Knuffels
  6. Herman debbaut:
    8 april 2018
    Mooi Patsy dat je dit kunt én doet! Ik zie al uit naar je blog. Maar eerst een veilige reis.
  7. Chris:
    8 april 2018
    Super mooie reis gewenst en geniet van het weerzien
  8. Ilse Bauters:
    Geniet ervan Patsy!
  9. Lien:
    Ik ga je volgen vanuit Mexico ! Geniet van je droom....Safe trip ! X x
  10. Diane:
    9 april 2018
    Ik volg je, figuurlijk en virtueel..... xx
  11. Debruynejosee:
    9 april 2018
    In gedachten zullen de appelkes en ik bij u zijn. Fijne reis gewenst en behoude thuiskomst gewenst!!!
  12. Debruynejosee:
    9 april 2018
    In gedachten zllen de appelkes bij u zijn, goede en plezierige reis en behouden thuiskomst gewenst.
  13. Claudine:
    14 april 2018
    Eventjes ver weg van het drukke leven. Loslaten en genieten van het mooie Birma. Geniet ervan.
  14. Nadine:
    14 april 2018
    Het is bijna zover.....een goede vlucht en een prettige reis gewenst. Geniet ervan. Benieuwd naar je foto's en verhalen. KEEP IT SAFE!