Een bijzondere verjaardag….🎂

13 januari 2024 - Berlare, België

…dat mag op een bijzondere plaats gevierd worden …en dus zijn de tickets geboekt, het hotel gereserveerd, de auto besproken….

Het wordt een interessante en leerrijke trip, zoveel staat vast. Als ik het mag geloven is iedereen er gepasseerd en heeft er zijn sporen nagelaten.

Prehistorische  bouwwerken zijn getuigen van de oudste beschavingen. De recente geschiedenis start echter met…jawel…de eerste Punische oorlog…ik zal mij begot alsnog in deze geschiedenis moeten verdiepen 😬…had ik maar beter opgelet toen Vicky het mij destijds meermaals heeft uitgelegd 🫣

Soit… de Romeinen, de Vandalen, de Arabieren, de Kruisvaarders, Keizer Karel, zelfs Napoleon himself…iedereen heeft er blijkbaar en vinger in de pap gehad. En nu zijn wij aan de beurt 😃 :  Malta here we come!

1. Veerle:
    13 januari 2024
    Enjoy! En wij genieten hier mee van jouw verhalen. And remember... there are no snakes @ Malta🤣.
  2. Marie Rose Debruyne:
    13 januari 2024
    Geniet van jullie reis en we zijn blij dat we er mee mogen van genieten.
  3. Ritje en pa:
    13 januari 2024
    Geniet er goed van we kijken al uit naar jullie mooie verhalen 👍
  4. Marieke Debruyne:
    Goeie reis! Tot lees!
  5. Katherine:
    14 januari 2024
    Ook geweest voor een bijzondere verjaardag ! Complete verrassing tot we op het vliegtuig zaten. Prachtige reis 👍
  6. Josiane:
    14 januari 2024
    Heerlijk dat jij ons mee op reis neemt met je verhalen ! Geniet ervan.
  7. Anny Van der Velpen:
    14 januari 2024
    Kijk er naar uit om mee te genieten
  8. Alain Vandoninck:
    14 januari 2024
    Dank voor de mooie verhalen alvast😊
  9. Marc De Gusseme:
    Geniet van jullie reis !
  10. Marianne uyttenhove:
    14 januari 2024
    Dat zal terug een boeiende reis worden. In 2010 zijn Marc en ik daar ook geweest!
  11. Jeannine:
    Geniet van jullie reis !
  12. Ritje en pa:
    31 januari 2024
    Geniet van jullie reis en maak er speciale verjaardag van💋💋
  13. Antoinette:
    31 januari 2024