Let the adventure start

10 oktober 2021 - Heusden, België

En dan nog wel met…de 🚍 …camper

Een langetermijnplan  dat al jaren rijpt …later (lees als ik met pensioen ga) koop ik een mobilhome en reis Europa rond. Maanden aan een stuk als een slak met het huisje op de rug, ons eigen continent verkennen, waarvoor er  tot nu toe altijd te weinig tijd is geweest.

En bij dat plan hoort uiteraard een try-out, want ja, zo’n investering doe je niet zomaar…best eerst eens uitproberen. Niet dat ik nu met pensioen ga, zo ver zijn  we nog niet 😉…als ik de Belgische staat mag geloven duurt het minsten nog 10 jaar en…..

nu  ge-weet-wel-wie🦠 ons ertoe “dwingt” om onze reisgewoontes  aan te passen, leek het ons hét uitgelezen moment om voor het eerst en volledig onvoorbereid op pad te gaan met de camper. Eentje huren was  eenvoudig. We halen hem straks op bij de eigenaars en morgen begint dan ons nieuw avontuur.

Back to my roots, brengt ons, of zou ons toch moeten brengen 🤞🏻, naar Soest, Externsteine, Paderborn, Kassel….en wie weet waar nog.

Een avontuur omdat we helemaal geen ervaring hebben en ook helemaal niets kennen van  rondtrekken met een camper, waar laad je dat ding op, hoe vul je water bij, waar mag je staan en waar niet…we’ll see.

Ook een avontuur omdat we met z’n tweeën in zo’n kleine ruimte verblijven 7/7  24/24 😬. Gelukkig ben ik een gemakkelijk persoontje met weinig kapsones 😌  en is Wannes een volgzaam type 😳. Zal wel lukken denk ik dan. Dit wordt fun…fun…fun… 🥳

En in extremis staan we binnen de 3 uur terug thuis en kunnen we alsnog kamperen op onzen oprit

Spannend

1. Marc &Mingma:
    Ola spannend...enjoy
  2. Alain Vandoninck:
    Heel veel mooie momenten, een super ervaring en weinig of geen hindernissen toegewenst 😀🚌🌍
  3. Rania:
    Spannend 😁
    Heel veel plezier!
  4. Conny:
    10 oktober 2021
    Veel plezier ! Dit wordt ongetwijfeld een super ervaring ... gewoon genieten !
  5. Nelis inge:
    Spannend, geniet ervan!
  6. Marina:
    10 oktober 2021
    Patsy, ik ben jaloers maar het is jou van harte gegund. Ik vind dat een romantisch plan, zo een beetje "go with the flow" Wherever the wind takes us.
  7. Inge Everaerts:
    Patsy, we hebben dezelfde dromen. Ik zie ernaar uit je verhalen te lezen!
    Geniet ervan!
  8. Marieke Debruyne:
    10 oktober 2021
    Wij hebben al veel ervaring en Marie-Rose en Ronny ook. We moeten eens samen gaan pintelieren en tips uitwisselen.
  9. Patsy Debruyne:
    Volgaarne …daar maken we werk van
  10. Kathy:
    10 oktober 2021
    Tof! Geniet van de vrijheid!
  11. Veerle:
    Supertof! Ik kijk al uit naar jullie updates. Enjoy!
  12. Martine Vermeulen:
    10 oktober 2021
    Wordt gegarandeerd een mooie trip!
  13. Marc &Mingma:
    Wow....een mooie reis gewenst🙂
  14. Nadine:
    Toppie! Enjoy the trip!
  15. Hilde Autekie:
    Dit wordt ongetwijfeld een toptrip, geniet ervan en ik kijk al uit naar jouw reisverslagen. “Voorzichtig op de baan hé !”
  16. Marc De Gusseme:
    10 oktober 2021
    Geniet van deze trip. Ik kijk al uit naar de verslaggeving.
  17. Jan en Peta:
    Met de camper lekker rondtrekken zal jullie zeker bevallen. Lekker vrij door Europa trekken. Wij zijn benieuwd naar jullie blog.
  18. Vivi:
    10 oktober 2021
    Oohh Patsy, zó tof en met de camper alle vrijheid. Wens je (excuus jullie) 'n heel fijne tijd en ervaring toe. Het zou me verwonderen, jou beetje kennende, dat dit niet zou meevallen. Ik kijk uit naar jullie wedervaren ... liefs, Vivi
  19. Marie Rose Debruyne:
    Zo heerlijk rondtoeren. Join the club!
    Duitsland is een heel goed land om rond te toeren met de camper.
  20. Ronny d'hespeel:
    10 oktober 2021
    dat zijn hele mooie vooruitzichten 👍🏽
    we gaan met veel interesse je reisblog volgen
    en … mocht je geïnteresseerd zijn kan je (gratis) lid worden van ons camperclubje = een paar keer per jaar met campervrienden samen babbelen en tips uitwisselen ( en uiteraard iets drinken ) in ons cafeetje
    we zijn ook benieuwd om je blog te volgen met reislogger
    ps: we hebben ook een blogje op polarsteps ( en we zitten nu in frankrijk)
  21. Jeannine:
    10 oktober 2021
    We wensen je een veilige en mooie reis !
  22. Martine Carpentier:
    Geniet ervan met jullie 2. En doe de groetjes in Kassel 🙈👍👍👍
  23. Katherine:
    11 oktober 2021
    Is ook ons plan binnen enkele jaren….maar dan zuidwaarts….. ben benieuwd…. Veel plezier en geniet ervan 👍
  24. Sükran:
    Patsy, ben er zeker van dat je gaat genieten van je reis. Als je een beetje verder dan Europa wenst te reizen ben je welkom! We hebben grond genoeg voor je camper met zicht op de Egeïsche zee en het Grieks eiland Lesbos (Lesvos) 😀
    Groetjes
  25. Claudine:
    11 oktober 2021
    Vooral dat laatste vind ik super!!!!