Uitstel is geen afstel, gelukkig maar …
En zo gebeurt het dat we volgende week vertrekken naar Berlijn. Een bijzonder verjaardagscadeau voor een speciale verjaardag. Ik bedenk zonet dat vanaf een bepaalde leeftijd elke verjaardag speciaal wordt en een goed excuus is voor een feestje.
Dus, met een beetje vertraging wordt Berlijn onze volgende bestemming. De bewuste verjaardag ligt immers al enkele maanden achter mij, het is eigenlijk eerder een jubileumjaar 😉 dan een speciale verjaardag en dat voelt goed. Uitstel heeft dus zeker zijn voordelen.
We vertrekken uiteraard met een hele waslijst aan “must sees” en ook met de goede hoop om eindelijk een pinguïn te spotten gezien we vlakbij het Tiergarten verblijven.
So Berlin, we didn’t go to Manhattan first, we are coming straight to Berlin. CU next week.


Ik ben heel blij voor jullie,
Ik zal het met volle aandacht volgen.
Veel liefs, Antoinette en moeder xxx