Uitstel is geen afstel, gelukkig maar …

11 mei 2025 - Berlare, België

En zo gebeurt het dat we volgende week vertrekken naar Berlijn. Een bijzonder verjaardagscadeau voor een speciale verjaardag. Ik bedenk zonet dat vanaf een bepaalde leeftijd elke verjaardag speciaal wordt en een goed excuus is voor een feestje.

Dus, met een beetje vertraging wordt Berlijn onze volgende bestemming. De bewuste verjaardag ligt immers al enkele maanden achter mij, het is  eigenlijk eerder een jubileumjaar 😉 dan een speciale verjaardag en dat voelt goed. Uitstel heeft dus zeker zijn voordelen. 

We vertrekken uiteraard met een hele waslijst aan “must sees” en ook met de goede hoop om eindelijk een pinguïn te spotten gezien we vlakbij het Tiergarten verblijven. 

So Berlin, we didn’t go to Manhattan first, we are coming straight to Berlin. CU next week.

Foto’s

9 Reacties

  1. Tim:
    11 mei 2025
    Veel plezier! Ik kijk weerom uit naar jullie reisverhaal
  2. Ritje en pa:
    11 mei 2025
    Geniet ervan xxx
  3. Marc De Gusseme:
    11 mei 2025
    Geniet van Berlijn !
  4. Vincent:
    11 mei 2025
    Geniet volop van je, met met enkele maanden uitgestelde, …50e verjaardags cadeau/trip!
  5. Chris:
    11 mei 2025
    Maak er een feest van om later met veel mooie herinneringen aan terug te denken.
  6. Ritje en pa:
    11 mei 2025
    Geniet ervan xx
  7. Marie Rose Debruyne:
    11 mei 2025
    We kijken uit naar jullie verhalen. Geniet van jullie reis.
  8. Jeanine:
    11 mei 2025
    ich freue mich schon auf dein Reisebericht aus Berlin
  9. Demulder Antoinette:
    12 mei 2025
    Lieve Patsy en Johan,
    Ik ben heel blij voor jullie,
    Ik zal het met volle aandacht volgen.
    Veel liefs, Antoinette en moeder xxx